3/26/2010

PostHeaderIcon Sukan Lelaki 18SG


Heyoo..Hah, ni short entry dari aku...kita berhibur sebentar...Tapi aku pasti, kalau korang dah tengok gambar nih, confirm korang akan kata "Aduh!! Parah!! Parah!!"..Hah, semenjak dari tengok gambar nih lah aku dah insaf takkan main sukan-sukan macam nih lagi..huhu....


Orang suruh tendang bola lain...bukan suruh tendang "bola" yang tuu..adehhh



Bijak sungguh dia "mengambil kesempatan" eh...



"Haha...Aku takkan benarkan kau terbang tinggi-tinggi"



"E'eh..sori..tak sengaja tendang "bola" ko..."


Hah, korang kalau dah tengok gambar nih, hati-hati bila bersukan "bersama-sama"..hehe


7 comments:

Muhammad Safie said...

kahkahkah..ni lawak..insaf xmo main lagi

::aMaD:: said...

hahaha...apeda...kesilapan teknikal :))

Mr Kamikaze said...

hehehe...jgn je pecah bola tue dahlah..hehehe

KidHambur KFunC said...

haha...mmg aku xnak main lagi sukan cmni..

salah tendang "bola" daaa...b-(

MOWFURZproduction said...

:))

Anonymous said...

best sukan ne, memberi sya ilham tendang bola orang ;;)

KidHambur KFunC said...

Hahaha =))

aku harap ko jgn tendang "bola" mcm dorg nih!!!

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Apa yang sedang anda fikirkan

Cari Di Sini

KidHambur KFunC's Fan Box

Shoutbox